3 Januari

Haha ok nu måste jag bara berätta hur jag och min kära kompanjon Sanna väkte min sovande systeryster XD haha det var lite kul faktiskt. Ok hon började med att ringa mej och jag gick in i emmas rum och sen sa jag att hon skulle räkna till3 och efter det så la jag mobilen vi min sovande systers öra och när hon hade räknat till 3 så skrek hon XD haha emma vakna direkt :D

Jaha idag så ska jag vara med Emma och Sanna då :P vi fick inte å på Gorbyz men det kan vi göra nästa gång :)

Nu ska jag äta frukost och klä på mig :D

Ha det bra

Pussarochkramar Johanna

Kommentarer :D
Postat av: fjårtiz-malin

jag orka inte heller gå på gorbyz... vi lär ju göra de på nästa;)

2009-01-03 @ 13:41:53
Postat av: Linda

haha bästa väckningen! :) <3 <3

2009-01-03 @ 17:35:30
URL: http://lindiiz.blogg.se/

Säg vad du vill:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad var det du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0