5 Januari

Ok jag har blivit helt besatt av desperate housewives igen :P shiiit haha aja det finns inge bättre! men så blir det för mig :) om jag börjar kolla kan jag inte sluta :D igår satt jag hela dan förutom nåra avbryt och nu sen jag har kommit hem har jag suttiit XD

Idag så har jag dansat!! shiit det var länge sen nuh! gud vah kuul :D älskar att dansa måste jag bara säga :P haha dem flesta vet nog om det redan men endå :P

Jag måste bara säga att det känns inte som om jag har nån. asså ni vet sån där som man verkligen kan berätta allt för... asså jag har mina unerbaraste kompisar men dem har andra dem ringer till på kvällarna och har minnen med. jag har inte det, ingen som jag ringer till och berättat om nått. men så kan det vara :P jag älskar mina vänner mera än mest, jag menar inge illa ville bara skriva av mej lite :)

Ha det bra

Pussarochkramar Johanna'





Love you guys!!! <3 so much<3

Kommentarer :D
Postat av: Jennifer

Älskar dej Johanna, kul att jag ser mongad ut på bilden ^^ Du får jättegärna ringa och prata med mig även om det kanske inte känns som att jag är rätt person, jag vet inte. Men älskar dej massor! <3

2009-01-06 @ 00:03:13
URL: http://jenwi.blogg.se/
Postat av: isabelle

Fin header du har :)

2009-01-06 @ 00:18:07
URL: http://nak3n.blogg.se/

Säg vad du vill:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad var det du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0