7 Januari

Ok idag så är det dagen före jag återgår till skolan XD och nu så är jag trött XD

Idag har jag dansat som vanligt elr asså först åkte jag, emma ooch Izze in till stan vid 10 över 11 och köpte typ polotröjer som vi ska ha på DM :D som btw är samma dag som Bounce!!! :( shiit vet inte vad jag ska göra... aja vi ska försöka fixa att vi kan gå på bounce nån annan dag elr nått :'(

Japp vi åt iallafall på Jalla efteråt :D såg Elin och Kalle på stan också :P

Shiit asså våran dans är bara för cool! måste bara säga att pearls ÄGER! haha men bästaste dansen :D

Jao ska snart sova tror jag :P det är juh trots allt skola imorrn xD <33

Ha det bra

Pussarochkramar Johanna


Ronnis som Ellie säger <3

Kommentarer :D
Postat av: Eliin

Aa så säger vi ;)<3



Haha jag kollade på din header och jag ba: vem är det som står bakom dej på bilden xD

Sen märkte jag att det var en tavla :P <3<3<3

2009-01-08 @ 07:30:51
URL: http://elingustavssons.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, det kan man säga. Du vet, jag kanske säger till kamratstödjarna att du mordhotade mej XD

2009-01-08 @ 15:42:05
URL: http://sannaholms.blogg.se/

Säg vad du vill:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad var det du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0