apple dator

Nu så är jag hemma ;P trött som fasen :P haha aah jag och izze låg och typ prata och skratta igår kväll och smsa (A) hah fattar inte att emma inte vakna av ddet XD jaja

Juste jag har juh såna där apple klistermärken från min iPod så dem har jag satt på min data så nu är min data en apple data XD haha

Jag har hållt på med iTunes och grejer också :P känner att jag är bäst på iPods i det här huset iallafall :P får tillochme förklara för freddan ibland XD haha

Var i laik idag och kolla på handbollsmatcher också :P det var kul ;P haha elr aah :)

Bilder kommer nogsnar asså jag har inte lagt in bilder på min data på typ ett år! haha neerrå men aah förlåt om det bara kommer massa gamla bilder XD <33

Ha det bra

Pussarochkramar Johanna

Gammal men härlig bild <33

Kommentarer :D
Postat av: Olessia

hahaha härligt att du bjuder på dig själv :D

2009-01-11 @ 20:17:38
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha julia är söt! Haha aa fast inte om man jämför med dem "stora bloggarna" x) Men kul emd en appledator nu då xDxD :D:D

2009-01-11 @ 20:19:47
URL: http://jenwi.blogg.se/

Säg vad du vill:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad var det du ville säga?:

Trackback
RSS 2.0